Açıklama

ArcGIS Pro yüklendikten sonra açılmaya çalışıldığında, uygulama açılış ekranı görüntülenemez. Ancak, Görev Yöneticisi kontrol edildiğinde, ArcGIS Pro işlemi her zamanki gibi arka planda çalışıyor görünür.

Neden

DigiCert Trusted Root G4 ve VeriSign Universal Root Certification Authority sertifikaları makinenizde yüklü olmayabilir. Bu sorun, ArcGIS Pro yazılımı özel işletim sistemi yapıları gibi belirli ortamlarda yüklendiğinde ortaya çıkabilir. 

Çözüm

Not:
ArcGIS Pro sürümü 3.0 ve öncesi ise, en son sürüme güncellemeyi düşünün. Sorun devam ederse, aşağıdaki geçici çözümü izleyin.

 

Sertifikaların makinede yüklü olup olmadığını belirleyin.

  1. mmc’yi başlatın. Gerekli olursa Evet’e tıklayın.
  2. Dosya sekmesine tıklayın ve Ek Bileşen Ekle/Kaldır’ı seçin.
  3. Ek Bileşen Ekle veya Kaldır penceresinde, Kullanılabilir ek bileşenler altında Sertifikalar’a tıklayın ve Ekle’yi seçin.
  4. Sertifikalar ek bileşeni penceresinde Bilgisayar Hesabı’nı seçin ve İleri > Son > Tamam’ı tıklayın.
  5. Konsol Kökü altında, Sertifikalar (Yerel Bilgisayar) öğesini genişletin ve Güvenilen Kök Sertifika Yetkilileri öğesini genişletin. Sertifikalar’a tıklayın.
  6. Sağ menüde DigiCert Trusted Root G4 ve VeriSign Universal Root Certification Authority’yi arayın.

DigiCert Trusted Root G4 ve VeriSign Universal Root Certification Authority sertifikaları mevcut değilse, sertifikaları makineye yüklemek için kuruluşunuzun BT ekibiyle iletişime geçin.

Faydalı Bağlantılar

Article ID: 000030540

Geri Bildirim