Standart Destek

Esri yatırımınızı koruyun

Standart Destek

Esri müşterileri, Esri Bakım Programının bir parçası olarak bir ürün lisansı satın aldıklarında bir yıl süreliğine destek hakkına sahip olurlar.

Yeni Sürümler ve Yazılım Güncellemeleri
Ürün güncellemeleri gerçekleştiğinde doğrudan bilgilendirileceksiniz. Güncellemeler; özellik ve performans iyileştirmelerini içerdiği gibi ayrıca yeni yetenek ve teknolojileri de içerir.

Beta Sürümlerine Erişim Önceliği
Esri yazılımlarını beta’dayken önizleyerek test etmek için ilk sırada yer alın. Genel sürümün duyurulmasından önce bir Esri Early Adopter Topluluğu üyesi olarak Esri’nin geliştirici, ürün ekipleriyle ve benzer düşüncedeki topluluk üyeleriyle doğrudan olarak iletişime geçme olanağını yakalayın.

İş Saatlerinde Destek Alma İmkânı
Size yardımcı olmak için buradayız. Esri Bakım Programının bir parçası olduğunuzda, operasyon saatlerimiz içerisinde, My Esri’de ya da support.esri.com’da bulunan çevrimiçi web formu aracılığıyla Esri Sertifikalı destek analistlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

ArcGIS Aboneliklerine Kesintisiz Erişim

CBS çalışmalarınızı ArcGIS Uygulamaları ve ArcGIS Online yardımıyla tamamlayın ve bulutta istediklerinizle paylaşın. Bunları yaparken Living Atlas of the World’deki ücretsiz görüntülere, altlık haritalara ve demografik verilere kesintisiz erişin.

Elektronik Öğrenme Ortamına Sınırsız Erişim

Verimliliğinizi hızlıca artırmak, ArcGIS hünerlerinizi geliştirmek ve ihtiyacınız olan neticeleri elde etmek için kendi-kendine-öğrenme elektronik ortamındaki geniş kütüphaneden faydalanabilirsiniz. Sizin için doğru eğitimin hangisini olduğunu bulmak amacıyla Esri Training kataloğunu inceleyin.

My Esri Çevrimiçi Destek Portalı

My Esri, talep açma yetkililerinin Esri ile olan bağlantılarını her açıdan yönetebilecekleri tek bir lokasyondur. My Esri, kuruluşunuza ait bilginin merkezi bir yerde toplanmasını sağlar. Teknik Destek bilgi ve verileri, Müşteri Hizmetleri, Etkinlikler ve Eğitim buna dahildir.

Geri Bildirim