Esri Support Mobil Uygulaması


Üretken yapay zekalı sohbet botunu kullanın
Yeni üretken yapay zeka (AI) destekli sohbet botu, sorularınıza hızlı ve net yanıtlar sunuyor.
Hata kayıtları hakkında bildirim alın
Hata ve geliştirme kayıtlarına abone olarak, güncellemeler olduğunda bildirim alın.


Teknik Destek Alın
Mobil cihazınız üzerinden teknik destek talebi oluşturun ve teknik destek ile iletişime geçin.
Destek taleplerinizi yönetin
Destek taleplerinizi, hata (bug) ve geliştirme kayıtlarınızı görüntüleyin ve yönetin.


Videolara erişin
İhtiyacınız olan teknolojik çözümlere ulaşmak için videoları keşfedin.
ArcGIS Online Durum Paneli
ArcGIS Online panelini kullanarak ArcGIS Online’ın sağlık durumunu ve servislerin çalışırlığını kontrol edin.


Bildirimlerle haberdar olun
Yeni teknik makaleler, videolar, yamalar, hata kayıtlarına ait durum güncellemeleri, destek taleplerinizdeki gelişmeler ve daha fazlası hakkında anlık bildirim alın.
Sık Sorulan Sorular
Mobil uygulamayı telefonuma nasıl indirebilirim?
Esri Support uygulamasını App Store veya
Google Play‘den indirebilirsiniz.
Uygulama hakkında nasıl geri bildirim verebilirim?
Uygulamanın “Daha Fazla” sekmesi altındaki geri bildirim seçeneği ile geri bildirim gönderebilirsiniz.
Uygulamada kullanılan yapay zeka destekli destek botu verilerimi saklar mı?
Hayır. Destek botu yalnızca genel yönlendirme ve bilgi amaçlı çalışır. Yazdığınız bilgi içerikleri saklanmaz; güvenliğiniz için kişisel veya hassas bilgileri paylaşmamanız önerilir.
Yapay zeka destekli destek botuna ekran görüntüsü ekleyerek yardım alabilir miyim?
Evet. Esri Support Uygulaması içindeki destek botuna ekran görüntüsü de ekleyebilirsiniz. Bot, görsel içeriği analiz ederek çözüm önerileri sunabilir.
Esri Support Uygulaması Türkçe dil desteği sunmakta mı?
Evet. Uygulama içinde Türkçe dil desteği mevcuttur. Uygulama ilk yüklendiğinde varsayılan olarak İngilizce açılır, ancak More > Language menüsünden Türkçe seçilerek arayüz dili değiştirilebilir.