Özet

Destek talebinize konu olan problem/hatanın bir Bug’dan kaynaklandığı teknik destek süreci esnasında belirlenmiş, bug kaydı oluşturulmuş ve destek talebiniz bu hata ile ilişkilendirilmişse ve bu Bug’ın işinize olumsuz bir etkisi varsa; bu bug’ın çözümünün ilgili uygulamanın gelecek sürümlerinde önceliklendirilmesi için Esri Inc. tarafından değerlendirilmesi adına yükseltebilirsiniz.

 Bir bug’ın yükseltilip, önceliklendirilmesi için aşağıdaki koşulların sağlanıyor olması gerekmektedir:

  • Kuruluşunuzun Bakım Sözleşmesi güncel olmalıdır.
  • İlgili Bug kuruluşunuzdaki başka bir kullanıcı tarafından daha önce yükseltilmemiş olmalıdır.

Not:
Geliştirme (Enhancement) kayıtları yükseltilemez. Kullanım örneğinizi mevcut bir geliştirmeye eklemek için bir teknik destek talebi oluşturabilir veya ArcGIS kullanıcılarının ihtiyaçlarını ve beklentilerini ifade etmeleri, yeni özellikleri önermeleri ve mevcut özelliklerin geliştirilmesi için geri bildirimde bulunmaları için kullanılan bir forum olan ArcGIS Ideas‘a yeni bir Idea (fikir) oluşturabilir ya da mevcut bir Idea’yı destekleyebilirsiniz.

ArcGIS Ideas, ArcGIS kullanıcılarının ihtiyaçlarını ve beklentilerini ifade etmeleri, yeni özellikleri önermeleri ve mevcut özelliklerin geliştirilmesi için geri bildirimde bulunmaları için bir forum sağlar. Bu platform, kullanıcı topluluğu ile Esri arasında etkileşim ve iletişimi destekler.

Prosedür

Bir Bug kaydını yükseltmek için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.

  1. My Esri‘ye gidin ve kuruluşunuza bağlı My Esri hesabınız ile giriş yapın.

  2. Kuruluşunuzun Kuruluş Profili sayfasında, Destek (Support) açılır menüsüne tıklayın ve bir sonraki ekran görüntüsünde gösterildiği gibi Hatalar ve Geliştirmeler (Bugs&Enhancements)’e tıklayın.

    Not:
    My Esri’de bir kuruluş üyesi ve yetkili arayan yetkisine sahip olmanız gerekir. Destek taleplerini ve Bugları görüntülemek için bu hesabın Müşteri Numaranıza bağlı olması gerekir.
  3. Hata ve Geliştirmeler sayfasında, sizin adınıza destek taleplerine gönderilen veya eklenen tüm Bugları ve durumlarını görebilirsiniz. Gösterilen seçenekleri kullanarak Bugların bir listesini arayabilir, sıralayabilir ve hatta dışa aktarabilirsiniz. Kaydın sol tarafındaki artı işaretine (+) tıklayarak yükseltilecek belirli bir Bug’ı genişletin.

  4. Bug kaydının sağ tarafında, aşağıdaki ekran görüntüsünde gösterildiği gibi yükseltme simgesine tıklayın.

  5. Aşağıda gösterilen Escalate Bug (Bug’ı Yükseltme) formunu doldurun. Etkilenen kişi sayısını ve bu Bug’ın şirketiniz üzerindeki etkisini açıklayan bir iş gerekçesini ekleyin. Ayrıca ekler de ekleyebilirsiniz.

    Not:
    Üretim ortamındaki kritik sorunlarına yol açan Buglar, Esri Türkiye’deki Hesap Yönetimi ekibine bildirilmelidir. Eğer Esri Premium Support paketine sahipseniz süreci beraber değerlendirmek ve gerçekleştirmek için Teknik Hesap Yöneticinizle (TAM) iletişime geçin.

  6. Penceredeki açıklamaları okuduktan sonra, aşağıdaki kutucuklara bu Bug’dan kaç kişinin etkileniyor olduğunu ve bu Bug’ın sizi ve kurumunuzu nasıl etkiliyor olduğunun açıklamasını İngilizce olarak doldurun ve önceliğini aşağıdaki iki seçeneği okuyup sizin durumunuza uygun olacak şekilde seçin, ardından Escalate butonuna tıklayın.Bu işlemden sonra yükseltme talebinizin kaydının alındığına dair otomatik bir e-posta alacaksınız.

Faydalı Bağlantılar

Geri Bildirim