Açıklama

Portal for ArcGIS ve ArcGIS Server’ın federe edildiği bir ortamında süresi dolmuş bir SSL sertifikası güncellendikten sonra Portal for ArcGIS’deki ögeleri görüntülenmiyor ve herhangi bir hata döndürülmüyor.

Sebep

ArcGIS Server ve Portal for ArcGIS için SSL sertifika güncellemesi sonrası ArcGIS Data Store’un doğrulanmamış (Validate edilmemiş) olması.

Çözüm veya Geçici Çözüm

Bu sorunu çözmek için aşağıdaki işlemleri uygulayabilirsiniz:

  1. Tarayıcı üzerinden ArcGIS Server Manager’a gidin ve oturum açın. (Gitmek için “https://<MakineAdı>.<Domain>/<ServerWebAdaptorAdı>/manager” URL’sini kendi sisteminize göre tarayıcıya yazarak açabilirsiniz.
  2. Yukarıdaki Sekmelerde Site butonuna tıklayın.
  3. Sol taraftaki bulunan sekmelerde Data Stores’a tıklayın.
  4. Açılan listede ArcGIS_Data_Store adlı Data Store bağlantılarını seçtikten sonra Validate butonuna basın. 

ArcGIS Data Store’u Doğrulamak (Validate) için ayrıntılı bilgi için ArcGIS Data Store’u Validate Etmek (Doğrulamak) makalesini inceleyebilirsiniz.

Geri Bildirim