Öncelikli Destek

Esri yatırımınızı koruyun

Öncelikli Destek

Öncelikli Destek Paketi, Standart Paket’te mevcutta bulunan hizmetleri genişletmektedir. Bu paket; işi, CBS sistemlerinin sürekli kullanılabilirliğine ve performansına bağlı olan müşterilere fayda sağlamak amacıyla önaktif bilgi aktarımı oturumları ve teknoloji alıştırmaları hizmetlerini içerecek şekilde tasarlanmıştır.

Öncelikli Destek Yönetimi
Öncelikli Destek talepleriniz ile ilgili kayıtlar, kalifiye destek personellerine yüksek öncelikle yönlendirilir. Esri Türkiye ve Esri, karşılaştığınız sorunları hızla çözmek ve desteklenebilirlik çabalarınızı azaltmak için birlikte çalışır.

Hızlandırılmış Cevap Süreleri
Standart bir destek talebi kaydı Öncelikli Desteğe yükseltildiğinde, önemli veya ticari açıdan mühim bir etkisi olabilecek tüm sorunları çözmek için otomatik olarak kritik bir yükseltme süreci başlatılır. Bu süreçte; Esri Türkiye ve Esri Yönetimi, Öncelikli Destek talepleriniz ile ilgili kayıtların ilerlemesini sağlamak için görünürlüğü idame ettirmektedir.

Acil Durumlarda Anında Yardım Hattı
İhtiyacınız olduğu an, destek alın. Esri Türkiye, acil durumlarda veya kritik durumlarda Teknik Destek ile bağlantı kurmak için ücretsiz bir Anında Yardım Hattı numarası sunar. Böyle bir durum ortaya çıktığında aramanızı karşılayarak size destek olacak uzmanlarımız hattın ucunda sizler için hazır olacak.

Birebir Teknik Bilgi Aktarımı Oturumları

Konusu hakkında uzman, Esri sertifikalı analistler tarafından sağlanan bilgi aktarımı ve destek seminerleri imkânından faydalanın. Bu web seminerleri ile güncel ArcGIS teknolojileri, Ürün Güncellemeleri ve sık yapılan hataları önlemek amacıyla dikkat edilmesi gereken best practiceler paylaşılmaktadır.

Önaktif Ürün Adaptasyon Hizmetleri

Teknoloji hızla değişiyor ve günlük operasyonel görevleriniz ve sorumluluklarınızla zaten yeterince meşgulsünüz, bu nedenle herhangi bir ürün güncellemesinin veya yeniliklerin adaptasyonu zorlaşabiliyor ve uzun soluklu eğitimler için vakit ayıramayabiliyorsunuz.

Esri Türkiye’den Bir Ekip Arkadaşı

Öncelikli ve Kurumsal Destek Paketine sahip bir müşteri olarak teknik uzmanlarımız ile daha yakın çalışma olanağına sahip olun. Öyle ki zaman geçtikçe çalışanlarımız; çalışma ortamınıza, iş akışlarınıza, veri kümelerinize ve uygulamalarınıza aşina olacak ve ekibinizin bir parçası haline gelecek.

Geri Bildirim