Açıklama

Bazı durumlarda, ArcGIS Server Manager’da sunucu günlüklerine (log) erişirken, günlükler tutarsız sonuçlar gösterir. Örneğin, belirli filtreler için, ilk sorgu doğru sonuçları gösterirken, sonraki sorgular yanlış veya anlamsız sonuçlar gösterir.

Sebep

Günlükler (log) ArcGIS Server Yönetici Dizini’nde (ArcGIS Server Administrator Directory) herhangi bir tutarsızlık olmadan görüntülenebildiğinden, günlük dosyaları ArcGIS Server Manager tarafında bozulmuştur.

Çözüm veya Geçici Çözüm

Loglarda temizleme işleminin gerçekleştirilmesi sağlanmalıdır. Temizleme işlemi sunucuyu günlükleri temizlemeye zorlayarak disk alanını boşaltır.

Uyarı:
Bu işlem geri döndürülemez. Bu işlem gerçekleştirildiğinde, sitedeki her sunucu makinesindeki tüm günlükleri siler.

Not:
Aşağıdaki adımlarla devam etmeden önce ArcGIS Server site yapılandırmasının bir yedeğini oluşturmanız önerilir. Talimatlar için ArcGIS Server: Making a backup of your site dokümanını inceleyebilirsiniz.

  1. ArcGIS Server Yönetici Dizini’nde bir yönetici hesabıyla oturum açın. Varsayılan URL’ler şudur:
    https://<GISServerMakinesi>.<domain>.<com>:6443/arcgis/admin
    veya ArcGIS Web Adaptor ile gitmek için:
    https://<GISServerWebAdaptorMakinesi>.<domain>.<com>/<ServerWebAdaptorAdı>/admin
  2. Açılan “Site Root” sayfasında Resources kısmında logs butonuna tıklayın.
  3. Açılan “Logs” sayfasında Supported Operations kısmında bulunan Clean butonuna tıklayın.
  4. Clean Logs sayfasında, Format açılır listesinde sunucu cevabı için uygun bir format seçin(HTML veya JSON) ve Clean‘a tıklayın.
  5. İşlemi tamamladıktan sonra ArcGIS Server servisini  yeniden başlatın. Talimatlar için ArcGIS Server: Start and stop services dokümanını inceleyebilirsiniz.

Not:
Eski günlükleri yedekleme klasöründen yeni temizlenen dizine kopyalamayın. Gerekirse, eski günlükleri yedekleme klasöründen inceleyin.

Faydalı Bağlantılar

Geri Bildirim