Açıklama

ArcGIS Server Manager’da, harita veya görüntü servisleri için önbellek tamamlanma durumu yüklenemiyor. ArcGIS Server Manager’daki Önbellek Durumu sekmesi, her ölçek düzeyi için tamamlanma yüzdesi ve karo sayısı gibi önbellek durumu ilerlemesini göstermiyor.

Sebep

  • Harita veya görüntü servisinin durmuş olması. Servisler çalışmadığında önbellek durumuna erişilemez.
  • Harita veya görüntü servislerinin önbelleği bozulmuş veya önbellek klasörü eksiktir.

Çözüm veya Geçici Çözüm

Servisleri başlatma/yeniden başlatma

Harita veya görüntü servisleri çalışmıyorsa, ArcGIS Server Manager’da servisi başlatın. İş akışı için ArcGIS Server: Start a service in Manager dokümanını inceleyebilirsiniz. Eğer servisler halihazırda çalışıyorsa, servisi yeniden başlatın. Servisin yeniden başlatılması, önbellek durumunun yüklenmesini engelleyen geçici sorunları çözebilir.

Önbelleği veya Önbellek durumunu yeniden oluşturma

Önbellek servisleri bozulmuşsa ya da önbellek klasörü eksikse, ArcGIS Pro içerisinden Manage Map Server Cache Tiles (Server) aracını kullanarak önbelleği yeniden oluşturun. Bu araç, ArcGIS Enterprise veya ArcGIS Online’da mevcut bir web tile katmanı önbelleğinde, ArcGIS Enterprise’da harita görüntü katmanlarında ve  bağımsız (Stand-alone) ArcGIS Server’da önbelleğe alınmış harita veya görüntü servislerinde tile’lar oluşturur ve günceller.

Alternatif olarak, Manage Map Server Cache Status (Server) aracını kullanarak harita veya görüntü önbellek durumunu yeniden oluşturabilirsiniz. Bu araç, Tile’ları önbellek dizinine manuel olarak kopyaladıktan veya tile’ları, isteğe bağlı oluşturduktan sonra önbellek durumunu yeniden oluşturmak için kullanışlıdır.

Faydalı Bağlantılar

Geri Bildirim