Standart Destek
Esri yatırımınızı koruyun

Standart Destek
Esri müşterileri, Esri Bakım Programının bir parçası olarak bir ürün lisansı satın aldıklarında bir yıl süreliğine destek hakkına sahip olurlar.
Yeni Sürümler ve Yazılım Güncellemeleri
Ürün güncellemeleri gerçekleştiğinde doğrudan bilgilendirileceksiniz. Güncellemeler; özellik ve performans iyileştirmelerini içerdiği gibi, yeni yetenek ve teknolojileri de içerir.
Beta Sürümlerine Erişim Önceliği
Esri yazılımlarını beta’dayken önizlemesini yaparak test etmek için ilk sırada yer alın. Genel sürümün duyurulmasından önce, bir Esri Early Adopter Topluluğu üyesi olun ve Esri’nin geliştirici, ürün ekipleriyle ve benzer düşüncedeki topluluk üyeleriyle doğrudan olarak iletişime geçin!
İş Saatlerinde Destek Alma İmkânı
Size yardımcı olmak için buradayız. Esri Bakım Programı’nın bir parçası olduğunuzda, operasyon saatlerimiz içerisinde, My Esri’de bulunan çevrim içi web formu aracılığıyla, Esri Sertifikalı destek analistlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

ArcGIS Aboneliklerine Kesintisiz Erişim
CBS çalışmalarınızı, ArcGIS Uygulamaları ve ArcGIS Online yardımıyla tamamlayın ve bulutta istediklerinizle paylaşın. Bunları yaparken Living Atlas of the World’deki ücretsiz görüntülere, altlık haritalara ve demografik verilere kesintisiz erişin.
Elektronik Öğrenme Ortamına Sınırsız Erişim
Verimliliğinizi hızlıca artırmak, ArcGIS hünerlerinizi geliştirmek ve ihtiyacınız olan neticeleri elde etmek için kendi-kendine-öğrenme ortamındaki geniş kütüphaneden faydalanabilirsiniz. Sizin için doğru eğitimin hangisini olduğunu bulmak amacıyla Esri Training kataloğunu inceleyin.
My Esri Çevrimiçi Destek Portalı
My Esri, talep açma yetkililerinin Esri ile olan bağlantılarını her açıdan yönetebilecekleri tek lokasyondur. My Esri, kuruluşunuza ait bilginin merkezi bir yerde toplanmasını sağlar. Teknik Destek bilgi ve verileri, Müşteri Hizmetleri, Etkinlikler, Satın alınan lisanslar ve Eğitim buna dahildir.