Açıklama ArcGIS Pro yüklendikten sonra açılmaya çalışıldığında, uygulama açılış ekranı görüntülenemez. Ancak, Görev Yöneticisi kontrol edildiğinde, ArcGIS Pro işlemi her […]
Açıklama ArcGIS Pro’dan ArcGIS Server’a bir görüntü servisi olarak bir raster yayınladıktan sonra, Portal for ArcGIS’te görüntü servisi bulanık görünür. […]
Açıklama ArcGIS ürünlerini Yazılım Yetkilendirme Sihirbazı (Software Authorization Wizard) aracılığıyla etkinleştirmeye çalışırken bir HTTP 404 hatasıyla karşılaşırsanız, bu hatanın iki […]
Açıklama Portal for ArcGIS’de, ArcGIS Pro’dan yayınlanan barındırılan bir detay katmanının tarih alanı görüntülenirken tarihler ve saatler farklı görüntülenir. Örneğin, […]
Açıklama Bir ArcGIS Pro projesi üzerinde çalışırken, bazı durumlarda etiketler görüntülenemez veya İçindekiler bölmesinde katmanlar görüntülenemez. Neden ArcGIS Pro’da önbellek, […]
Açıklama Bir ArcGIS Pro projesi üzerinde çalışırken, detaylar seçilemiyor veya düzenlenemiyor. Sebep Katman ArcGIS Pro’da düzenleme için etkinleştirilmemiş. Harita veya […]
Açıklama Bir çevrim dışı ArcGIS Pro Portal lisansı iade edilmeye çalışılırken, ArcGIS Pro içerisinde Settings>Licensing kısmında Authorize ArcGIS Pro to work […]
Açıklama ArcGIS Pro’yu, 3.0 versiyonuna yükseltme işleminden sonra, bazı kullanıcılar Microsoft Excel dosyalarıyla ilgili sorunlar yaşayabilir. ArcGIS Pro 3.0’da aşağıdaki […]
Sorunun Tanımı ArcGIS Pro, mevcut projeleri açmıyor ve haritalar veya çıktı düzenleri gibi öğeler boş görünüyor, programın bunları açması çok […]
Açıklama ArcGIS Pro, kullanıcı arayüzünde veya işlevler ile ilgili dokümanlarda aksi belirtilmedikçe, şu anlık OneDrive, Google Drive gibi bulut depolama […]